Content for brands: PR-teksten voor PUMA

PUMA Bodywear en Legwear. Op ruim 30.000 verkooppunten verkrijgbaar. Voor de Bodywear en Legwear collecties Spring/Summer 2012 verzorgt Commond de PR-teksten. Helemaal PUMA. Content for brands.

puma-600x276

Als exclusieve licentiepartner is Dobotex International verantwoordelijk voor Bodywear en Legwear van PUMA. Voor design en productontwikkeling, marketing, sales, productie en logistiek.

‘After hours athletes’

De PUMA Bodywear en Legwear collecties Spring/Summer 2012 sluiten helemaal aan bij de PUMA Social campagne. Die richt zich helemaal op ‘after hours athletes’, die van het leven een sport maken. Dag en nacht. Want ook als het laat wordt, heeft PUMA de perfecte outfit.

Content voor trade magazines

Aan Commond de vraag om de PR-teksten te verzorgen voor trade magazines, inclusief de uitgewerkte product highlights. En dat moest snel. Meteen opgeleverd in het Engels en Nederlands. Snel geschakeld dus, en helemaal in de gewenste tone-of-voice van PUMA Social. Content for brands in optima forma.