ASA: Content marketing met talent

Jong talent naar de top. Onder die noemer verzochten de talentversnellers van ASA ons om invulling te geven aan de content marketing van een talentvol onderzoek. Dé manier om relaties en doelgroepen te inspireren, te boeien en te binden.

ASA-600x276

Talentontwikkeling is een strategisch speerpunt van ASA. Hoe je daar werk van maakt? Door samen met experts en HR-professionals bij bijna 275 bedrijven op zoek te gaan naar het antwoord op deze vraag. Een onderzoek, waarin de ervaringen van bedrijven met het aantrekken en ontwikkelen van jong talent centraal staan.

Oké, die kennis is waardevol. En stelt ASA in staat om de missie als ‘talentversneller’ in te vullen. Maar heel eigentijds besluit ASA om die kennis op een aantrekkelijke manier te delen. Geheel in lijn met de recent ontwikkelde brand identity gaf Commond vorm en invulling aan het rapport over talentontwikkeling. Daarvoor realiseerden we ook een aantal expert-interviews in tekst en video.

Om verdere ruchtbaarheid te geven aan het trendrapport ontwikkelde Commond verder een infographic. De belangrijkste bevindingen uit het onderzoek in één oogopslag op het netvlies. Met daarbij praktische tips voor talentontwikkeling op de werkvloer.