Content met innovatieve inhoud voor Zeelandia

Er is geen bedrijf dat zichzelf niet innovatief noemt. Wie zichzelf als écht vernieuwend wil positioneren, moet dus met overtuigende bewijsvoering komen. Zeelandia, een multinational uit Zierikzee, schakelde ons in voor het produceren van content met inhoud.

Zeelandia-casebeeld-600x276

Innovatie in de bakkerijbranche

Zeelandia ontwikkelt en produceert ingrediënten voor professionele (ambachtelijke én grote) bakkerijen in meer dan 70 landen. Daarbij wordt volop geïnvesteerd in innovaties, om bakkers te helpen efficiënter te werken en een beter eindresultaat te boeken. Ook gezondheid, voedzaamheid en authenticiteit zijn belangrijke innovatiethema’s.

Content voor vakbladen

Om de innovatiekracht van het bedrijf te tonen, levert Zeelandia journalistieke content aan internationale vakbladen. Op basis van interviews met betrokken onderzoekers en managers werken we aan een reeks Engelstalige artikelen over actuele trends en uitdagingen in de bakkerijbranche. En over de manier waarop technische innovaties helpen deze het hoofd te bieden.

Het proces staat centraal

Onderwerpen variëren van de consequenties van Europese gezondheidsregels tot manieren om ambachtelijke bakkers te helpen zonder extra kosten meer variëteit aan hun klanten te bieden. Eén ding hebben de artikelen gemeen: niet producten staan centraal, maar het proces dat tot een innovatie geleid heeft en de keuzes die daarbij gemaakt zijn.