Maître André zet ultraverse maaltijden op (menu)kaart

Mede met het oog op een presentatie voor de internationale vakbeurs PLMA gaf Commond inhoud en relevantie aan het verhaal van maaltijdbereider Maître André. We bedachten en ontwikkelden onder andere visuele concepten, een ontwerp voor de stand, profielfolders en een corporate video.

In een wereld die snel verandert hebben we minder tijd, maar willen we wel goed eten. Vooral lekker, gezond, vers en authentiek. En dat geldt voor iedereen: jonge werkenden, alleenstaande ouderen en ook drukke gezinnen. Als partner van grote retailers en zorginstellingen maakt Maître André zich sterk voor lekker en goed eten dat al bereid is. Op maat en met een grote diversiteit aan wensen en smaken.

Om invulling te geven aan de ambitie de komende jaren sterk te groeien met koelverse maaltijden, en bij te dragen aan de perceptie dat een kant-en-klaarmaaltijd een vers bereide maaltijd is, ontwikkelde Commond verschillende communicatie-uitingen.

Ma-case-covers