Even sparren?

Voor welke (creatieve) uitdaging staat jouw organisatie? We bieden graag aan om eens een uurtje vrijblijvend te sparren. Kun je meteen beoordelen of Commond het bureau is dat jouw organisatie en uitdagingen begrijpt. Bel 076 - 530 24 30 en vraag naar John Brands of Martijn Schillemans. Maken we nog dezelfde week een afspraak, drinken we koffie (of iets anders) en weet je meteen of er een klik is.

Neem contact op!
 

Proef: het merk zélf als bladformule

Het relatiemagazine Proef van de Vereniging van Keurslagers ademt de merkwaarden van de Keurslager. Het is méér dan alleen een receptenblad. Commond realiseert een compleet magazine dat de wereld van de Keurslager laat zien.

Concept gebaseerd op merkwaarden

Proef moet het imago van de Keurslager versterken. De merkwaarden klinken door in alle rubrieken en artikelen. Vijf pijlers dragen de redactionele formule van Proef. De rubrieken gaan bijvoorbeeld altijd over het vak en de mensen, ze hebben iets te maken met verkoop en bieden lekkere vleesrecepten. En tot slot wordt het umfeld van de Keurslager weergegeven.

Aandacht voor de mens

Het vakmanschap van de Keurslager wordt geïllustreerd in Proef. Dat inspireert de lezer om verrassende en actuele recepten uit te proberen. Veel aandacht is er ook voor de mensen waar Proef om draait: de Keurslagers, hun medewerkers én hun klanten komen zowel in tekst als fotografie aan bod. Om helemaal aan te sluiten bij de huidige mediabeleving is het magazine ook een middel om kruisbestuiving naar de website van de Keurslagers op gang te brengen. Consumenten zijn immers gewend om recepten en informatie op internet te vinden.

Gratis bij elke Keurslager

Proef verschijnt zes keer per jaar in een oplage van ruim 200.000 exemplaren en is gratis verkrijgbaar bij elke Keurslager-winkel.

Merk koppelen aan relatiemagazine?

Bel John Brands