Even sparren?

Voor welke (creatieve) uitdaging staat jouw organisatie? We bieden graag aan om eens een uurtje vrijblijvend te sparren. Kun je meteen beoordelen of Commond het bureau is dat jouw organisatie en uitdagingen begrijpt. Bel 076 - 530 24 30 en vraag naar John Brands of Martijn Schillemans. Maken we nog dezelfde week een afspraak, drinken we koffie (of iets anders) en weet je meteen of er een klik is.

Neem contact op!
 

ZON: magazine zet vrijwilligers in het zonnetje

Veel goede-doelenorganisaties zijn afhankelijk van de inzet van vrijwilligers. Het is dus heel belangrijk om voortdurend extra aandacht te schenken aan de communicatie met deze toegewijde doelgroep. Ze in het zonnetje te zetten. De Zonnebloem doet het. Met ZON, het magazine voor alle ruim 40.000 vrijwilligers. Ontwikkeld en gerealiseerd door Commond.

Maar ZON staat niet op zich

Het vrijwilligersmagazine is een van de communicatiemiddelen die voortvloeide uit een analyse van alle instrumenten die de Zonnebloem inzet in haar communicatie. Deze audit voerde Commond uit en resulteerde in het advies om per klantgroep crossmediale, op dialoog gerichte communicatieplatforms te ontwikkelen. In het platform voor de meer dan 40.000 vrijwilligers van de Zonnebloem neemt ZON een belangrijke plaats in. Naast een extranet, e-mailings, social media en incentives.

Nog meer binding

ZON is een magazine dat vrijwilligers bindt en boeit. Dat achtergrond en verdieping biedt, en een inkijkje geeft in de ervaringen van medevrijwilligers. Een blad dat vrijwilligers laat zien wáár ze het voor doen. Vier maal per jaar valt het bij hen in de brievenbus. Ook bij vrijwilligers en verpleegkundigen die zich bijvoorbeeld één keer per jaar inzetten tijdens een vakantiereis. Zo wordt de binding nog groter.

Sparren over de kracht van een magazine?

Bel Martijn Schillemans